Pengikut Saya

Thursday, February 11, 2010

New Look

Salam...

Wow...akhirnya..blog aku kemabli normal + muncul dgn wajah yg baru..muhehehehe..I like..TQVM pada Kak Jiejah tokey frozen sbb sudi tolong aku..klu idak..confrim aku masih lagi terkial-kial sampai tahap nak hantuk kepala bila tengok blog aku nie..

Nak tukar blog baru..tapi sayang kat blog nie..nape ye..coz nie 1st blog aku kot..hehhehe..Harapnya pas nie bertambah-tambah lah lagi kerajinan aku untuk update blog..Amin..TQVM sekali lagi untuk Kak Jiejah_Deen.

1 comments:

Izza - Jiejah said...

hehehehe mo man tai ..
sharing is caring maaaa ;-P

Thursday, February 11, 2010

New Look

Posted by Umi Irdina at 3:03 PM
Salam...

Wow...akhirnya..blog aku kemabli normal + muncul dgn wajah yg baru..muhehehehe..I like..TQVM pada Kak Jiejah tokey frozen sbb sudi tolong aku..klu idak..confrim aku masih lagi terkial-kial sampai tahap nak hantuk kepala bila tengok blog aku nie..

Nak tukar blog baru..tapi sayang kat blog nie..nape ye..coz nie 1st blog aku kot..hehhehe..Harapnya pas nie bertambah-tambah lah lagi kerajinan aku untuk update blog..Amin..TQVM sekali lagi untuk Kak Jiejah_Deen.

1 comments on "New Look"

Izza - Jiejah on February 11, 2010 at 3:34 PM said...

hehehehe mo man tai ..
sharing is caring maaaa ;-P