Pengikut Saya

Thursday, August 20, 2009

Salam Ramadhan...

Salam....

Alahai blog..lama tak berupdate..Sekadar menjengah jerk..Mana entah hilangnya mood nak bercerita..Minggu yg agak sibuk + badan yg tak berapa sihat..Nape tah lepas jerk jarum jam tunjuk 1.30pm..tanda-tanda kurang sihat datang..Angin kus-kus ke angin ehem-ehem..Hati dah meronta-ronta nak wat urine test tapi bila pikir balik takut kecewa lagi...huhuhuhuuh

Hari nie masuk hari ke empat aku mcm mabuk kepayang lepas lunch hour..huhuhuuhuh..Nak ajak ayah iman gi beli urine test pun aku dh malas..Bukan apa..bila dh beli tu..memasing muka penuh mengharap..tapi bila dpt keputusan negatif nampak kat muka ayah iman seakan kecewa skit..Tu salah satu sebab aku dh malas nak gi beli urine..

Huhuhuhu..Jam dh kul 1.30pm..mabuk dh datang..apa pun SALAM RAMADHAN semua..

0 comments:

Thursday, August 20, 2009

Salam Ramadhan...

Posted by Umi Irdina at 12:20 PM
Salam....

Alahai blog..lama tak berupdate..Sekadar menjengah jerk..Mana entah hilangnya mood nak bercerita..Minggu yg agak sibuk + badan yg tak berapa sihat..Nape tah lepas jerk jarum jam tunjuk 1.30pm..tanda-tanda kurang sihat datang..Angin kus-kus ke angin ehem-ehem..Hati dah meronta-ronta nak wat urine test tapi bila pikir balik takut kecewa lagi...huhuhuhuuh

Hari nie masuk hari ke empat aku mcm mabuk kepayang lepas lunch hour..huhuhuuhuh..Nak ajak ayah iman gi beli urine test pun aku dh malas..Bukan apa..bila dh beli tu..memasing muka penuh mengharap..tapi bila dpt keputusan negatif nampak kat muka ayah iman seakan kecewa skit..Tu salah satu sebab aku dh malas nak gi beli urine..

Huhuhuhu..Jam dh kul 1.30pm..mabuk dh datang..apa pun SALAM RAMADHAN semua..

0 comments on "Salam Ramadhan..."